آبی بی، حس خوب، فکر عالی

ما همیشه تو آبی بی، حس خوب، فکر عالی و سلامتی روح و تن برامون مهم بوده؛ پس یه سال نو مبارک مجدد
به همه اونایی که این هفته سال جدید کاریشون و شروع کردن…!! میدونین…!
هر سال این موقع سال.. ذهنمون و دفترچه های یادداشت و سر رسیدهامون پر میشد از برنامه ریزی ..! بایدهامون ! نبایدهامون …! آرزو ها و امیدها و تصمیم های جدید …!
لیست کارای نکرده ! لیست جاهای نرفته! کتابهای نخونده! فیلمای ندیده !
همه چی و کنارمون میذاشتیم و حداقل اوایل سال با وسواس و جدیت بهشون عمل میکردیم و تیک های قرمز و سبز کنارشون میزدیم 😉
ولی یه بار دیگه کائنات بهمون نشون داد که اینجوری که فکر میکنیم همیشه همه چی قرار نیست تحت کنترل ما باشه …! قرار ملاقات های عقب افتاده مون همیشه منتظر امروز و فردا کردن های ما نمیمونه…! تقویم اصلی ما رو اونی تنظیم کرده که این گردش زمین و روز و ماه چیده…!
پس بیاین یه قول به هم بدیم ..! کتابی و که امروز میتونیم بخونیم و برا فردا نذاریم..! امسال قول بدیم به پایبند بودن به یه جمله ( توسعه فردی ) ما اون مادر و پدری باشیم که برای بزرگ کردن بچه اش چیزی به غیر از امکانات هم بهش بده…
بذارین بحران نسل های آینده کشورمون یه جور دیگه بگذره نه مثل امروز ما که چشممون به این باشه کِی بچه های جوامع پیشرفته دیگه دارو و درمان این بیماری و کشف میکنن؟ و اگه کشف کنه آیا کسی ما رو یادش میمونه که برای ما هم بفرسته!!
توسعه فردی!!!!!!
از فضای محتواهای بیهوده و خبرها و شایعه ها و اخبار پاپاراتزی ها خودمون و بکشیم بیرون !!
بخونیم! ببینیم ! گوش کنیم !فکر کنیم! برای امروزی که از دستمون رفت یه روز از عمرمون و دادیم پس اون و صرف کارای بیهوده نمیکنیم.

ما اینجا تو آبی بی یه تصمیمی گرفتیم که امسال …سهم ما توی این فضای تجاری کوچیکی که داریم یه کار کوچیک فرهنگی باشه.یه تقویم مناسبتی پر از روزهایی که تو تاریخ و فرهنگ کشورمون متاسفانه هر روز داره کمرنگ و کمرنگ تر میشه رو به هم یادآوری کنیم و اگه افتخارش و داشته باشیم برای نسل آینده مون کمی نگهداریم. این تقویم و روزها ش داره با عشق براتون آماده میشه و قراره کلی اطلاعات قشنگ و مفید به هم بدیم. توی هر مناسبت روزنگار خودش براتون گذاشته میشه صبور باشین و امیدوار که یکسال دیگه رو با امید با هم بگذرونیم .

شما برای توسعه فردی و جوامع کوچیک اطرافتون امسال چه تصمیمی گرفتین؟