صبحانه مغذی با آبی بی

سلااام دوستان، امروز اومدیم برای معرفی کورن فلکس ها و غلات صبحانه که برا خیلیهاتون سوال پیش اومده بود. برگه ذرت یا کورن‌فلکس یا برشتوک یکی از صبحانه‌های رایج در دنیاست که با ذرت درست می‌شه و جزو غلات صبحانه محسوب می‌شن.
اولین و مهم‌ترین فایده غلات صبحانه، آماده کردن و مصرف آسان و سریع اونه از طرف دیگه، خیلی از بچه‌ها تحت هیچ شرایطی حاضر نمی‌شن صبحانه بخورن اما وقتی چشمشون به این خوراکی جذاب، مخصوصاً انواع شکلاتیش می افته دیگه نمی‌تونن در برابر صبحانه خوردن مقاومت کنن و سریع به سمت میز صبحانه میان راستش را بخواین ، اصلاً هدف از تولید این محصول هم دسترسی آسان و جلب نظر افراد بدغذا و خصوصاً بچه‌ها به صبحانه بوده.
در ضمن، چون معمولاً غلات صبحانه، همراه با شیر مصرف می‌شوند، می‌شه اون و به عنوان یک وعده کامل و مغذی به جای صبحانه محسوب کرد.
البته برا من که عصرونه هم محسوب میشه اغلب و از شما چه پنهان بعضی وقتا که حوصله ندارم نهار و شام هم میشه.میتونین به معجون شیر و کورن فلکستون هم تیکه های موز و توت فرنگی و یا میوه های خشک هم اضافه کنین.

غلات صبحانه، یه انتخاب مغذی برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان هستش.پیشنهادهای آبی بی به شما: پیلو شکلاتی، فلکس گندمی رژیمی اسپشیال، کورن توپی شکلاتی، کورن توپی عسلی، کورن حلقه ای شکلاتی، کورن حلقه ای عسلی، کورن فلکس پرک ساده، کورن فلکس پرک شکلاتی، کورن فلکس پرک عسلی، کورن مخلوط شکلاتی، کورن مخلوط عسلی، کوکی شکلاتی

شما با کورن فلکس و غلات صبحانه چه چیزهای خوشمزه ای درست می کنید. اینجا با بقیه به اشتراک بزارید.